یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

در نشست غیر رسمی نوکیا با رسانه ها بررسی شد:

استراتژی های جدید نوکیا سه روز دیگر تشریح می شود

تیک نیوز

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲:۰۰


روز گذشته مدیران ارشد شرکت نوکیا در تهران در یک جلسه غیر رسمی ناهار، به سوالات اصحاب رسانه پاسخ گفتند.

وایمکس نیوز - در این جلسه کریس برام، نایب رییس ارشد و مدیر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقای نوکیا در پاسخ به این سوال که موضوع اعلان بزرگ استراتژیک نوکیا روز 11 فوریه و درست قبل از کنگره جهانی موبایل چه خواهد بود، گفت: نوکیا بیش از 5 میلیون گوشی با سیستم عامل سیمبین فقط در سه ماهه چهارم 2010 فروخته است. در عین حال ما می دانیم که بازی در صنعت موبایل تغییرکرده است و دیگر ما با فضای رقابتی فقط بین گوشی های موبایل مواجه نیستیم بلکه همه چیز در یک اکوسیستم معنی پیدا می کند. اکو سیستمی که تولیدکننده گوشی موبایل، برنامه نویسان نرم افزار برای موبایل، اپراتورها، دارندگان محتوا، کسب و کارهای دیگر و از همه مهمتر کاربران گوشی موبایل با هم در ارتباط تنگاتنگ هستند.
وی افزود: باید صبر کرد و دید چشم انداز جدید نوکیا پس از اعلان استراتژی های جدید توسط استفان الوپ روز یازدهم فوریه چه خواهد بود، اما قطعآ این استراتژی های در راستای جذاب تر کردن نوکیا برای سایر بازیگران اکوسیستم موبایل است.
در این جلسه فروهر فروتن، مدیرکل نوکیا در ایران نیز در مورد سوالات خبرنگاران پیرامون میزان اهمیت بازار و مصرف کنندگان ایرانی گفت: ما تنها برند در حوزه موبایل هستیم که سرویس خدمات پس از فروشمان مستفیما توسط خودمان و نه از طریق نمایندگی های توزیع هدایت می شود.
وی افزود: همچنین سرویس هایی مانند بررسی اصالت گوشی و ضمانتنامه توسط پیامک و اینترنت مختص ماست که امکانی آسان برای اطمینان خریداران گوشی های نوکیا فراهم می کند.
وی در ادامه گفت: همه اینها حکایت از سرمایه گذاری و تلاشی است که برای این بازار و کاربران آن صرف شده و همچنان در جریان است. این ارتباط مستقیم و بی واسطه با کابران ایرانی نه تنها در خدمات پس از فروش بلکه در کلیه سطوح استراتژی، بازاریابی و روابط عمومی وجود دارد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو